Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Ας χαμογελάσουμε!!! ΙΙ


Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια...

Θα έχανα κιλά, αλλά δεν μου αρέσει να χάνω..

Aν ο Μπάτμαν ήταν Έλληνας:
- Που πας Μπάτμαν;
- Έξω.
- Χωρίς μπέρτα;
- Άσε μας ρε μάνααααα...

Όταν παντρευόσουν κ' έλεγες "μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος" , μάλλον
δεν περίμενες ότι σε λίγα χρόνια ο όρκος γίνεται στόχος ζωής...

Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι: «είναι δυνατόν
αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε»;

- Εγώ στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές.
- Έλα ρε, πώς;-
- Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια..της βενζίνης,της μπαταρίας,του σέρβις

Δεν έχουμε λόγο για να ανησυχούμε για το τέλος του κόσμου, καθώς ως χώρα
είμαστε 100 χρόνια πίσω...

Με παίρνει μια γκόμενα τηλέφωνο και μου λέει: «έλα δεν έχω ταμπού» .......
Και πήγα και παίξαμε τάβλι ....

Αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθηματα...

Να παίζεις κρυφτό με την Αγγελική Νικολούλη. Μη σου τύχει!

Αν μπορούσες να πουλήσεις τις εμπειρίες σoυ στην τιμή που σου κόστισαν,
θα είχες χεστεί στο τάλιρο....

Είχα έναν φίλο κάποτε που έπαιζε μπάλα στην ΕΘΝΙΚΗ.....

-Έλα ρε... Και τι έγινε;;
-Τον πάτησε νταλίκα..

Αφού θα κάνουν και το παιδί τεκμήριο, όσοι χρησιμοποιούμε προφυλακτικό
θα θεωρούμαστε φοροφυγάδες;

Βλέπω κάποιες κοπελιές στο δρόμο και αναρωτιέμαι....Έχουν βαφτεί ή
έχασαν στο paintball ;

Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο η ίδια ερώτηση:
-Έχετε πιει;;; Έχετε πιει;;;
Παράπονο το έχω. Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει...

Ρωτάει ο μαιευτήρας την ετοιμόγεννη: «Ο πατέρας του μωρού θα είναι παρών στον τοκετό»;
Και αυτή: «Όχι. Δεν τα πάνε καλά με τον σύζυγό μου»..

Ο χρόνος ειναι σαν το string... Πίσω, δεν εχει!

" Πωπωπω, τι καυτό σώμα είναι αυτό»;
- Ευχαριστώ, γυμνάζομαι..
- Για το καλοριφέρ λέω.

Παίζουμε τρόικα?
-Δηλαδή;
-Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω..

Τα μικρά παιδιά φοβούνται το σκοτάδι.
Τα μεγάλα το φως, το νερό, τοτηλέφωνο, την εφορία ....

Το μόνο θετικό που βρίσκω σήμερα σε μένα είναι η ομάδα αίματος μου.

Γάμος είναι η αποτυχημένη προσπάθεια να δώσεις διάρκεια σε ένα τυχαίο
γεγονός. 

Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν, για να αγοράσουν
αντικείμενα που δε χρειάζονται, ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν
εκτιμούν.

Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον. Η τεμπελιά θα σε
ανταμείψει άμεσα.

Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι, γιατί κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;

Το πρόβλημα όταν είσαι θεός είναι ότι δεν μπορείς να προσευχηθείς σε
κανέναν.

Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορα... Αυτό που ξέρω
είναι οτι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή...

Mη φοβάσαι τους πειρασμούς. Οσο μεγαλωνεις αρχιζουν να σε αποφευγουν..

Ακόμα και πουταν@ κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική:
Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος,
ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.

Οταν είμασταν μικροί παίζαμε κρυφτό με τους φίλους μας, τώρα που
μεγαλώσαμε παίζουμε κρυφτό με τα συναισθήματά μας...

Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε μόνο τους εαυτούς μας...

Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος που κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του.

Όταν εμείς μιλάμε στο Θεό πρόκειται για προσευχή. Όταν ο Θεός μιλάει σε
εμάς πρόκειται για σχιζοφρένεια...

Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι
σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου