Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Ας Χαμογελάσουμε ΙV

Του ζήτησα να μου πει τι έγινε και μου απάντησε
"νσνσ νσνννσσνσς ννσν σσνσνν, σνννννσνσν ννσνσνς!"
Μου τα είπε όλα με το Νι και με το Σίγμα

-Πού είναι το μωράκι μου; Τι κάνει το γλυκούλι μου; Έλα να μου δώσεις μια αγκαλιά!
-Μάνα μαζέψου! Είμαι 20 χρονών...
-Θα σου κόψω το ιντερνετ για 2 μήνες...
-Εζω εζω ειναι το μωλακι. Ελα αγκαλιτσα μανουλα!

Αν η τελευταία μπουκιά ήταν η δύναμη μου τώρα θα ήμουν ο σούπερμαν, όχι ο χοντρός της παρέας.

Έπιασα τη κοπέλα μου να ξεφυλλίζει περιοδικό με νυφικά.
ελπίζω να έχει γκόμενο..

Ένας δίδυμος λέει στον άλλον:
-Που 'σαι ρε όλη μέρα, η μάνα μας με έκανε μπάνιο 2 φορές!

Μη με σκοτώσεις - είπε το κουνούπι - αίμα σου είμαι.
Λύγισα ...

Εχθές είχα πάει στο Σύνταγμα μόνος μου, έκανα αυτοσυγκέντρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου