Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Χαμογελάστε!!! Επιβάλετε .... ΙΙ


Γυναικεία τσάντα φίλε … Φτιάχνεις προκάτ με αυτά που έχει μέσα

Όχι ότι στόλισε πολύ ο γείτονας, απλά αύριο θα έρθει ο δήμαρχος να πατήσει το κουμπί για τα λαμπάκια.

17 λεπτα τσόντα και τα 16 τη γεωτρυπανιαζει στα τεσσερα, αν ήθελα να βαρεθω εβαζα να δω Βουλή ρεεεεε......

Βλέπω κάτι τύπισσες με φουσκωτά μαλλιά και περιμένω να δω πότε θα πεταχτεί το κουνάβι.

Να μαζευτείτε μια μέρα οι "Δεν θα παραγγείλω, θα τσιμπήσω απ' το δικό σου" με τους "Αχ άσε μου λίγο στο τέλος" και να πάτε να γ@μ#θείτε.

Κοροϊδεύετε αυτούς που τρώνε σε 8 μέτρα τραπέζι ο ένας απ'τη μία κι ο άλλος απ'την άλλη,αλλά είναι ο μόνος τρόπος να μη σου τσιμπάνε τις πατάτες

Ο πρώτος που έφερε το παρκούρ στην Ελλάδα ήταν ο Κουγιας όταν πήδαγε τη μάντρα του Alter

1.50 υψος κοπελιά δεν είσαι σκεύος ηδονής, φορμάκι για cup cake είσαι...

συνελήφθη ο πρώην πρωθυπουργός της Πορτογαλίας για φοροδιαφυγή..... γατάκια Πορτογάλοι στην Ελλάδα εμείς τους ξαναψηφίζουμε.....

Ο σωστός ο μάστορας με το που ξυπνήσει, βάζει κατευθείαν το μολύβι στ' αυτί

-Μου λείπεις πολύ …
-Κι εσύ μου λείπεις πολύ
-Δεν είναι το ίδιο . Εσύ έχεις και τα β%ζιά σου μαζί !!!

Μ' έδιωξε η κομπλεξικιά απ'το φαρμακείο γιατί της ζήτησα να μου δείξει πως φοριέται η κ@πότα .Εμ,δεν κρατιέται η πελατεία έτσι μάνα μου

Όχι εγώ είμαι δύσκολη, δεν είμαι σαν όλες τις άλλες μας λέει η Μαρία αλλά δεν λέει ότι θα έδινε κ@λο για ένα τοστ.

-Τι βλέπεις;
-Γυναικείο βόλεϋ..
-Και, τι γίνεται;;
-Οι μπλε κ@λάρες κερδίζουν τις κίτρινες κ@λάρες.

Οι φουσκωτοί στα γυμναστήρια είναι σαν τους ιθαγενείς. Τους δίνεις ένα καθρεφτάκι να απασχολούνται και σε αφήνουν ήσυχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου