Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ανάκατα V

- Μάνα, μου κλέψανε το αυτοκίνητο!
- Ήτανε και η ζακέτα σου μέσα;

Μη τυχόν και κάνει το σταυρό της μια γριά μέσα στο λεωφορείο !
Αμέσως να τον κάνουν όλες. Το γνωστό σταυροcopy.

- Γκαρσόν, σερβίρετε μοσχάρι;
- Τους πάντες σερβίρουμε, κύριε. Καθίστε !!

- Πω, ρε φίλε, έχω να κοιμηθώ πέντε μέρες!
- Κι εγώ, αλλά ντάξει, κοιμάμαι τα βράδια.

Ωραίος ο χειμώνας, αλλά αυτή η παγωμένη λεκάνη της τουαλέτας που το
σκέφτεσαι για να κάτσεις, δεν παλεύεται με ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑ !!!
Συζητάνε δυο γύφτοι:
- Ρε, εσύ βρομάς πολύ.
- Ναι, ρε είμαι δυο χρόνια μεγαλύτερος.

Οι νέοι λογαριασμοί της ΔΕΗ θα έχουν φωσφορούχα γράμματα για να
διαβάζονται στο σκοτάδι.

- Οι βλάκες έχουν πάντα αμφιβολίες.
- Λες, ε;

Πάει ένας Πόντιος σε μια έκθεση επίπλων να αγοράσει ένα κρεβάτι:
- Ξέρετε, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι πολύ γερό.
- Μα γιατί ανησυχείτε;, Δεν είστε χοντρός.
- Ναι, αλλά κοιμάμαι πολύ βαριά.

- Μαμά, τι θα μου πάρεις τα Χριστούγεννα;
- Τα λεφτά από τα κάλαντα.

Ξοδεύουμε τόσα πολλά λεφτά για ρούχα και δε συνειδητοποιούμε ότι οι
καλύτερες ώρες που περνάμε είναι όταν δε φοράμε τίποτα !!!

- Τι έγινε; Στενοχωρημένη σε βλέπω ... Ζυγίστηκες;;;

- Πού μένεις;
- Στα λόγια.

- Είσαι βλάκας;
- Δε σε κατάλαβα.
- Αυτό ακριβώς εννοούσα.

Οταν καναμε για πρωτη φορα σεξ με ειπε τσουλα...
Για αυτο και εγω θυμωσα πολυ και του ειπα να φυγει μαζι με τους φιλους του...;!!!


Το "άντε γ@μήσ@υ" δεν πληγώνει και τόσο μια γυναίκα...
Το "άντε ζυγίσου" όμως...;;;!!!

Με την κοπελα μου χωρίσαμε όταν ο πατέρας της θέλησε να μου δώσει για προίκα 3 σπίτια...
Ήθελε να ξεφορτωθεί και κόρη και χαράτσια...

Γιατί η Ελληνίδα μάνα όταν σου λέει "Ίδιος ο πατέρας σου είσαι" ποτέ δεν το λέει για κοπλιμέντο...;;;

Ένα χάμπουργκερ παρακαλώ
Απλό;
Όχι δώσε μου ένα πολύπλοκο... κυκλοθυμικό... να μου τα πρήξει μέχρι να το φάω...

Αν αντί "Το κάπνισμα σκοτώνει", έγραφαν στο πακέτο "Με αυτο το πακέτο πληρώνεις στο κράτος 2.15€" θα το έκοβαν περισσότεροι...

Είστε γυναικολόγος;
Όχι αλλά μια ματιά μπορώ να τη ρίξω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου