Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Οι καλύτερες ατάκες του facebook ΙΙ

  • Βλέπεις κάτι κορμιά στην παραλία και αναρωτιέσαι.
    Τι στο διάολο, μόνο η δικιά μου η μάνα μαγειρεύει καλά;;;

  • Πάω στοίχημα ότι τα κουνούπια μας τσιμπάνε σε μέρη που δεν μπορούμε να ξύσουμε και μετά μας βλέπουν και γελάνε…!!!

  • Δώσε σε γυναίκα που έχει βάλει κραγιόν να φάει κουραμπιέ και θα δεις πόσο μπορεί να ανοίξει το στόμα της…!!!

  • Σήμερα έφαγα 9 αυγά κιντερ.
    Όταν πήγα τουαλέτα κατάλαβα γιατί το λένε «έκπληξη»… 

  • ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΙΑΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΝΕΡΟΧΥΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ!

  • -ΕΠ ΤΑΞΙ, πας παραλία;
    -Ναι !
    -Ωραίος ρε φίλε, καλά να περάσεις.!

  • Ειλικρινα… απορω με τον πρωτο ανθρωπο που δοκιμασε αυγο τι σκεφτοταν;
    «Αα… δες τι βγηκε απο τον κωλο της κοτας, ας το φαω»

  • Καναμε βιντεοκληση και καλυψα το προσωπο μου με μια πετσετα  μου λεει ποιoς εισαι.;
    Της  λεω: εγω ειμαι, σε παιρνω με αποκρυψη...

  • Επίπεδο ζήλειας:
    -Που είσαι;
    -Σε βάφτιση.
    -Δώσε να ακούσω τον παπα!

  • Σκότωσα ένα κουνούπι.
    Καθώς πέθαινε μου ψιθυρισε:
    Το αίμα σου ρε πούστ ;;;

  • Κατσαρίδα: δεν ενόχλησε ποτέ κανέναν.
    Σύμβολο τρόμου!
    Περιστέρι: μετατρέπει το αυτοκίνητο σε κυκλαδίτικο τοίχο.
    Σύμβολο ειρήνη!
    Να τα λέμε αυτά…..

  • ΣΕ ΕΙΔΑ ΜΕ ΕΙΔΕΣ …. ΣΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟ ΜΑΤΙ…
    ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΟΥ…
    ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ!!!!

  • Bρήκα κρυμμένα στο δωμάτιο μιας φίλης μια μάσκα, ένα μαστίγιο, χειροπέδες και μια δερμάτινη στολή…
    Δεν μπορώ να το πιστέψω…
    Είναι σούπερ ήρωας!!!!!

  • -O σκύλος σας είναι επιθετικός;
    -Όχι, δεξί μπακ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου