Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Χαμογελάστε...ΙΙ


Αγόρασα σήμερα έναν αναπτήρα με μεγάλη φλόγα για να μην σβήνει από τον
δυνατό αέρα. Μαμάτος λέμε!
Επίσης, νομίζω ότι είμαι πιο ωραίος χωρίς φρύδια...............



Με πήραν απ'την Hellas Online...Τους είπα "Ευχαριστώ, κλέβω Conn-X απ'
τον γείτονα. Δεν αλλάζω εταιρεία".


Για όσες γυναίκες ψάχνουν ψηλό, μελαχρινό, αξύριστο, με μόνιμη
δουλειά, μένει εδώ απέναντι ένας..Πατέρα Λάμπρο τον λένε..


- Μωρό μου θα με πας στο τσίρκο;
- Όχι, όποιος θέλει να έρθει εδώ να σε δει!


Όλα τελικά είναι στο μυαλό, εκτός από την κυτταρίτιδα που είναι στον κώλο...


- Μάνα; Θα φτιάξεις καφέ ;
- Χέρια δεν έχεις; Ποια θα σε πάρει που τα θες όλα έτοιμα; Ποια θα σε
ανεχτεί; ΠΟΙΑ!
  ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩ ΕΓΓΟΝΙ! Τι καφέ θες;

Θα εξαφανιζόμουν αλλά τρέμω τα ξεφτιλίκια της μάνας μου στο "Φως στο
τούνελ" & στο "Πάμε πακέτο"...


Η άλλη λέει "εγώ δεν ψάχνω για γκόμενο, για έναν σύντροφο ψάχνω"...
Άμα ψάχνεις για σύντροφο να πας να γραφτείς στην ΚΝΕ...


- Ρε συ πάλι μέσα θα μείνεις σήμερα ;
- Ρε μ@λ@κ@ πόσες φορές να στο πω; ΕΙΜΑΙ ΦΥΛΑΚΗ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου