Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Χαμογελάστε .... VI

Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν για να αγοράσουν αντικείμενα που δε χρειάζονται ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν εκτιμούν

Συζητάνε δυο γύφτοι:- Ρε συ, βρωμας πολυ ρε...- Ε, κάτσε ρε είμαι και δυο χρόνια μεγαλύτερος..

Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον. Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα

Αν όλοι οι αντρες ειναι ιδιοι γιατι κανετε τοσο καιρο να διαλεξετε;

Μην μπερδευεις τον χαρακτηρα μου με την συμπεριφορα μου...Ο χαρακτηρας μου ειμαι εγω..η συμπεριφορα μου εξαρταται απο εσενα...!

Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!- Τι; Σας έβαλαν κάμερες;-
Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση...

Κοιτάζα,που λέτε,για διακοπές:-Γύρος Γαλλίας: E 1650-Γύρος Β. Ιταλίας:
E 730-Γύρος Πελοποννήσου: E 460 ....Τελικά διάλεξα γύρο με πίτα, E 2,20

Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορα... Αυτό που ξέρω είναι οτι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή...

Mη φοβασαι τους πειρασμους. Οσο μεγαλωνεις αρχιζουν να σε αποφευγουν..

Ακόμα και μία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος

Οταν είμασταν μικροί παίζαμε κρυφτό με τους φίλους μας, τώρα που μεγαλώσαμε παίζουμε κρυφτό με τα συναισθήματά μας...

Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε μόνο τους εαυτούς μας...

Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος που κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του..

Μάγκες δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου