Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Ανάκατα !!!


-Λοιπόν Μπετόβεν, θέλω να γράψεις μια μουσική μόνο για μένα, οκ;
- Symphony..!

Πήρα ένα τεστ εγκυμοσύνης πρωί-πρωί και επιβεβαίωσα το χειρότερο φόβο μου.....Είμαι χοντρή!

Μπαμπά, παντρεύομαι τον Ιούλιο.
-Μπράβο αγόρι μου. Αντε με το καλό! Το παιδί δίπλα σου είναι ο κουμπάρος;
-Το παιδί είναι ο Ιούλιος !

Έρωτας είναι να οδηγεί η σύντροφός σου, να κατεβάζει ξαφνικά το λεβιέ από τετάρτη σε πρώτη, να μην φοράς ζώνη και να της λες δεν πειράζει αγάπη μου...

Μαμά να δάνειστω σε παρακαλώ το σουτιέν σου;
Γιώργο, σου είπα ΟΧΙ !

Αν η Εύα θυσίασε τον επίγειο παράδεισο ολόκληρης της ανθρωπότητας για ένα μήλο. δεν τολμώ να φανταστώ τι θα έκανε για ένα αγγούρι.

Κορίτσια που βγάζετε τα φρύδια σας και τα ζωγραφίζετε, κόψτε και τη μύτη σας και βάλτε καρότο !

Tι είναι ένας παπάς πάνω σε έναν άλλο παπά?
Ξερή.

Που ήσουν;;;
- Πήγα στο κομμωτήριο, αγάπη μου, να γίνω όμορφη.
- Και ήταν κλειστό, ε;;;

Το λάθος του Έλληνα είναι πως όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη πάντα βλέπει ή το Μεγαλέξανδρο ή τον Κολοκοτρώνη ή τον Ωνάση.
Ποτέ τον Καραγκιόζη!
Τη Ρώσικη σαλάτα τη λένε Γαλλική στη Ρωσία,και Ιταλική στη Γερμανία.Δηλαδή μ'άλλα λόγια κανείς δε θέλει να πάρει την ευθύνη ούτε γι'αυτή τη μαλακία.

Κοίτα καρδούλα μου! ένα αστέρι!
- Πού? Πού? Εκεί?
- Όχι μωράκι μου. Εκεί..
- Εκει?
- Όχι ζουζουνάκι μου. Εκεί.
- Εκεί?
- Όχι λατρεία μου. Εκεί..
- Αχ, πού?
- Εκεί μωρή μαλακισμένηηηη.. ΕΚΕΙ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου