Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

"Θέλω μέσα σου να μπω και να με χτυπάς με το σκαμπό"

Ούτε Νίκος Γκάτσος, ούτε Λευτέρης Παπαδόπουλος, ούτε Μάνος Ελευθερίου... Δεν λέμε, καλοί στιχουργοί και αυτοί, αλλά μπροστά σε άλλους του λαϊκού ρεπερτορίου δεν μετρούν και τόσο... 

Απόψε θέλω ταραχή, να σπάσει το κρεβάτι. Να είσαι ο καβαλάρης μου, να είμαι εγώ το άτι.
Αννίτα Ρασιά

Το σπίτι το έκανα σκυλάδικο γιατί θα ήταν άδικο εγώ να τυραννιέμαι.
Νίκος Μακρόπουλος

Μάλλον έχω εγώ μαγνήτη, που τραβάει τους μαλάκες. Δε μπορεί να είστε ίδιοι, να χαθήκανε οι άντρες...

Φανή Αβραμίδου

Με παντρεμένο δεν ξαναπάω, όσο και να τον αγαπάω
Μαρία Σαμίου

Αφού σε θέλω και με θες, άσε να χύνεται ο καφές.
Σπύρος Πόντιος

Αν δεν σ’ αρέσει το αμάξι μου μην σώσεις ποτέ. Πάρε το βουτυρόπαιδο από την Κηφισιά με BMW.
Γιώργος Μαζωνάκης
Όλο για βόλεϊ δωματίου με ξεσηκώνεις. Εγώ να σ' την σηκώνω, κι εσύ να την καρφώνεις. Πολλές φορές, μου λες πως θες να φέρνω κι 'άλλες, να σου κρατάν τις μπάλες
Χρύσπα

Αν είχανε φωνή οι γκαρσονιέρες, θα πέφταν σαν ξερόφυλλα οι βέρες.
Άντζελα Ρέμπη

Από τον πύργο της ΒΑΒΕΛ, έφυγα νύχτα με το ΚΤΕΛ.
Θέμης Αδαμαντίδης

Φεύγω, γίνομαι άλιεν, εξαφανίζομαι.
Σώτης Βολάνης

Στρίμωξα τα όνειρά μου μες στην πράσινη βαλίτσα, μάζεψα και τον ιδρώτα με στυπόχαρτο.
Σάκης Ρουβάς

Δεν μπορώ να ζούμε χώρια, κι ας με κόλλησες βλεννόροια.
Γιάννης Καραλής

Το κορμί σου το φιδίσιο, φέρτο να στο κάνω ίσιο. Κι άμα δεις ότι σ’ αρέσει, θα σου φτιάξω και την μέση.
Γιώργος Σιμίδης

Καλύτερα με πίθηκο παρά με άντρα ανήθικο.
Νίκος Καρβέλας
Και όταν με παράτησες στα κρύα του λουτρού, δεν πήγα σε ψυχίατρο, δεν πήγα σε χαρτού. Και όταν με παράτησες στα κρύα του λουτρού, ξενύχτησα και έκλαψα στην πολυθρόνα την μπαμπού.
Πωλίνα

Το σημάδι στο λαιμό σου δεν το είχες φως μου χθες. Κι οι κακές οι γλώσσες λένε πως εμένα δε με θες. Και κουβέντα στην κουβέντα ο καημός μεγάλωνε, και μου φέραν ντοκουμέντα πως κοιμάσαι μ' άλληνε
Δάντης


Και θα θέλεις ΜΠΟΥΜ ΜΠΟΥΜ, σαν τρελός να ΜΠΟΥΜ ΜΠΟΥΜ. Κι αν μ’ αρέσει ΜΠΟΥΜ ΜΠΟΥΜ, ίσως και να ΜΠΟΥΜ ΜΠΟΥΜ.
Σαμπρίνα

Να σταματήσω δεν μπορώ, εσένα και το Marlboro.
Βαζαίος – Γιαννούλης

Μπες μωρό μου στην BMW, τώρα που’ χουμε λοβέ. Θα σε πάω για καφέ. Έλα, θα’ μαστε κομπλέ.
Μάκης Νικόπουλος

Μωράκι μου, μωράκι μου, γλυκό μελιτζανάκι μου, όταν θα σμίξουμε τα δυο μας, δεν θα φορώ το μποξεράκι μου.
Ημισκούμπρια

Έλα να κάνουμε σεξ, έλα να κάνουμε σεξ, να μοιάζει ο έρωτάς μας με γυάλινο πυρέξ.
Τάσος Μπουγάς (από νούμερο της Σπείρας-Σπείρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου