Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Τι λένε οι προπονητές (και τι εννοούν)


ΛΕΝΕ: “Το ότι κερδίσαμε σήμερα δε σημαίνει ότι εξασφαλίσαμε και την πρόκριση, υπάρχει και ο επαναληπτικός, στον οποίο πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και προσεκτικοί”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Καλά, αυτοί είναι τόσο άσχετοι που ούτε τα κορδόνια τους δεν μπορούν να δέσουν! Άλλα τόσα θα φάνε στη ρεβάνς!”

ΛΕΝΕ: “Δεν ήμασταν καλοί σήμερα, αλλά υπάρχει και ο επαναληπτικός αγώνας, στον οποίο θα είμαστε καλύτεροι και θα παλέψουμε για την πρόκριση”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Χάλια η ομάδα, λέμε, δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα. Κάτσε τουλάχιστον να κρατήσω τη δουλειά μου μέχρι τον επαναληπτικό, και μετά βλέπουμε”

ΛΕΝΕ: “Είναι μια δύσκολη κλήρωση, αλλά εμείς θα δώσουμε το 100% των δυνατοτήτων μας για να πάρουμε την πρόκριση”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Σκατά, δεν περνάμε ούτε με διαιτησία 80-20. Αλλά τουλάχιστον δεν μπορεί κανένας να μας την πει. Την έσωσα τη δουλειά μου για την ώρα”

ΛΕΝΕ: “Η κλήρωση δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται, ο αντίπαλός μας κρύβει παγίδες και θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Σας καλούμε όλους το βράδυ στον Βέρτη, όπου θα γιορτάσουμε την διαφαινόμενη πρόκρισή μας! Θα το κάψουμε!”

ΛΕΝΕ: “Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών μου, παρά την ήττα”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Έχουν να φάνε ένα χέσιμο μετά τη συνέντευξη τύπου, οι χαραμοφάηδες…”

ΛΕΝΕ: “Δε θέλω να μιλήσω για τη διαιτησία”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Θέλω να μιλήσω για το ότι μας έσφαξε το κοράκι σήμερα, αλλά δε θέλω να πληρώσω πρόστιμο μετά”

ΛΕΝΕ: “Μπορεί να είμαστε 15 βαθμούς μακριά από την κορυφή, αλλά το πρωτάθλημα δεν έχει χαθεί ακόμα”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Σας παρακαλώ, οπαδοί της ομάδας, μη με λυντσάρετε από τώρα, περιμένετε να τελειώσει το πρωτάθλημα, να απολυθώ, να πάω πίσω στη χώρα μου και μετά κάντε ντου στους παίκτες”

ΛΕΝΕ: “Η ομάδα χρειάζεται χρόνο ακόμα για να δέσει”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Χρειάζομαι χρόνο ακόμα για να βρω μια ενδεκάδα της προκοπής να κατεβάσω”

ΛΕΝΕ: “Το επεισόδιο με τον Χ παίκτη θεωρείται λήξαν και θα είναι κανονικά στην αποστολή για το επόμενο παιχνίδι”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Άμα παίξει το κωλοπαίδι, εμένα να μου τρυπήσετε τη μύτη με κομπρεσέρ”

ΛΕΝΕ: “Η ήττα μας στο φιλικό δε σημαίνει τίποτα, τα φιλικά γίνονται για να δούμε κάποια πράγματα και να διορθώσουμε τα λάθη μας”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Καλά, άμα παίζουμε έτσι στα φιλικά, που οι άλλοι είναι χαλαροί, στα επίσημα θα μαζεύουμε πεντάρες”

ΛΕΝΕ: “Η ομάδα είναι πλήρης σε όλες τις θέσεις, δεν χρειαζόμαστε μεταγραφές”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Ήταν ένας Γερμανός, ένας Ιταλός κι ένας Πόντιος…”

ΛΕΝΕ: “Αξίζαμε κάτι παραπάνω από το σημερινό παιχνίδι”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Αξίζαμε να φάμε κι άλλα γκολ στο σημερινό παιχνίδι”

ΛΕΝΕ: “Αναλαμβάνω προσωπικά την ευθύνη για την ήττα”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Θα τα πεθάνω στην προπόνηση τα μουνόπανα, ρεζίλι με κάνανε”

ΛΕΝΕ: “Θέτω την παραίτησή μου στη διάθεση της διοίκησης”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Έλα, ρε παιδιά, μια πλακίτσα κάναμε, δεν πιστεύω να τη δεχτείτε, ε;”

ΛΕΝΕ: “Παρά τη νίκη μας, πρέπει να μείνουμε προσγειωμένοι, γιατί έχουμε δύσκολο πρόγραμμα στη συνέχεια”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Τους σκίσαμε! Είμαστε και γαμώ τις ομάδες! Φέρτε μας την Μπαρτσελόνα να τη λιώσουμε!”

ΛΕΝΕ: “Χρειαζόμαστε την υποστήριξη του κόσμου μας στο επόμενο κρίσιμο παιχνίδι”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Γουστάρω τρελά να ακούω 30.000 καμένους τύπους να βρίζουν τη μάνα μου!”

ΛΕΝΕ: “Πιστεύω ότι ο Χ παίκτης θα βοηθήσει πολύ την ομάδα φέτος”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Ας τολμήσει να μου κουνηθεί ο σκατόφλωρος, και θα βλέπει τα ματς από τον καναπέ του”

ΛΕΝΕ: “Σημασία έχει να κερδίζει η ομάδα, όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Δεν πα’ να χασμουριέται ο κόσμος στην εξέδρα από τη βαρεμάρα; Σημασία έχει να κερδίζουμε όλα τα ματς 1-0 στο 90″

ΛΕΝΕ: “Οι προπονητές δεν παίζουν μπάλα, η σημερινή επιτυχία είναι αποκλειστικά των παικτών μου”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Είδατε; Όχι μόνο είμαι προπονηταράς, αλλά είμαι ΚΑΙ μετριόφρων!”

ΛΕΝΕ: “Συγχαρητήρια στην αντίπαλη ομάδα για τη σημερινή τους νίκη”

ΕΝΝΟΟΥΝ: “Στον επόμενο γύρο που σας παίζουμε εντός έδρας θα σας πάρουμε τα σώβρακα”


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου