Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Ανακοίνωση Διάψευσης


Επειδή πολλοί στις μέρες μας “αναγκάζονται” να εκδώσουν ανακοινώσεις στις οποίες διαψεύδουν κάτι που ανέφερε ο Τύπος, κάτι που δήλωσε κάποιος άλλος ή τέλος πάντων κάποια φήμη που συνήθως αληθεύει αλλά δεν θέλουν οι ίδιοι να αληθεύει, σας παρουσιάζω σήμερα ένα πολύ απλό πρότυπο, με βάση το οποίο μπορείτε να φτιάξετε πολύ εύκολα και γρήγορα τη δική σας δήλωση διάψευσης, η οποία θα θολώσει για αρκετό καιρό τα νερά και, μέχρι να αποκαλυφθεί ότι τελικά αυτό που σας προσάπτουν είναι αλήθεια, θα το έχουν ξεχάσει όλοι και δε θα ασχοληθεί κανένας. Ή απλά θα φτιάξετε άλλη μία δήλωση διάψευσης – δεν είναι υπέροχος ο τρόπος που δουλεύει το σύστημα;

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΑΨΕΥΣΗΣ

Απευθύνομαι _____(1)_______, μετά από _______(2)________, σύμφωνα με την/το οποία/ο _________(3)________ . Πρόκειται για _______(4)_______ που προέρχεται από _______(5)______, σε μια προσπάθεια να ______(6)________ . Φυσικά, ______(7)______ και το μόνο που έχω να πω για τους συκοφάντες είναι _____(8)______.

(1)
στον ελληνικό λαό
στους πολίτες αυτής της χώρας
στους πελάτες της εταιρείας
στους ψηφοφόρους μου
στους οπαδούς της ομάδας

(2)
ένα δημοσίευμα (ή μία σειρά δημοσιευμάτων)
μια φήμη που κυκλοφόρησε
μια δήλωση που έγινε
μία εκπομπή γνωστού δημοσιογράφου
μία “αποκάλυψη” ενός blog

(3)
σκοπεύω να παραιτηθώ από τη θέση μου
εμπλέκομαι σε πολιτικό σκάνδαλο
έχω εξώγαμο παιδί
δέρνω την/τον γυναίκα/άντρα μου
χρεωκόπησε η εταιρεία μου

(4)
μια απόπειρα δυσφήμησης
μια σειρά από ψέματα
κακόβουλες και ανυπόστατες φήμες
ασύστολα ψεύδη
προπαγάνδα

(5)
την αντιπολίτευση
μερίδα του Τύπου
τους πολιτικούς μου αντιπάλους
τους αναρχικούς
τους γνωστούς-αγνώστους bloggers

(6)
πλήξουν το πολιτικό μου προφίλ
με διαβάλουν στο πανελλήνιο
βλάψουν την υστεροφημία μου
περάσουν την δική τους πολιτική ατζέντα
με βγάλουν από τη μέση

(7)
επιφυλλάσσομαι των δικαιωμάτων μου
θα καταθέσω μήνυση κατά παντός υπευθύνου
δε θα μείνω με σταυρωμένα χέρια
η συκοφαντία δεν θα περάσει ατιμώρητη
όλος ο κόσμος ξέρει ότι είμαι “καθαρός”

(8)
ότι αργά η γρήγορα θα λάμψει η αλήθεια
“τέρμα τα ψέματα”
ότι ο καιρός θα αποκαλύψει τα ψεύδη τους
ότι θα τα ξαναπούμε στα δικαστήρια
ότι το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκαλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου