Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Κρητικές μαντινάδες.......

- Όταν γεράσει ο άνθρωπος, μειώνεται το φως του. Θαρρεί πως κατουρεί μακριά, μα κατουρεί ομπρός του.


- Η αρρώστια των πουλερικών, μ' έχει απασχολήσει. Μη μου ψοφήσει το πουλί, που μού 'δωσε η φύση.

- Απ' όλα τα τετράποδα μ' αρέσει το κρεβάτι. Δεν είναι πιο καλή δουλειά, απ' τό καλό ραχάτι.

- Ετούτηνε την εποχή, μην περιμένεις γάμο. Γιατί ακρίβηνε η ζωή και μπουνταλιές δεν κάνω.


- Το να γενεί κανείς παππούς, αυτό δεν είναι πράμα. Το να κοιμάσαι με γιαγιά, είναι μεγάλο δράμα.


- Άμα τη δεις την κοπελιά και 'χει πολύ αέρα, στείλ' τηνε στο διάολο κι ακόμα παραπέρα.




- Την πεθερά μου μια βραδιά στον ύπνο μου την είδα. Και νόμιζα πως πάλευα με τη Λερναία Ύδρα.
- Σαν τη θωρείς την κοπελιά κι όλο γυρεύει χάδια, να ξέρεις πως τα κέρατα βγάζουνε παρακλάδια.


- Αγάπε με να σ' αγαπώ, με αγάπη εμείς να ζούμε. Μα αν μ' αγαπάς αγάπη μου, σκάσε να κοιμηθούμε!

- Κακό είναι συναπάντημα, να δεις παπά μπροστά σου. Μα πιο κακό είναι το πρωί, να δεις την πεθερά σου.


- Σαν θα πεθάνω βάλτε μου το κινητό στο μνήμα. Μα μη με θάψετε βαθιά γιατί δεν θα 'χω σήμα.


- Την πεθερά μου βάλτε τη πάνω στον Ψηλορείτη. Για να την βλέπουν οι οχτροί να σκιάζονται την Κρήτη!


- Άλλος τη θέλει όμορφη. Άλλος τη θέλει να 'χει. Κι άλλος κλείνει τα μάτια του και παίρνει όποια λάχει.


- Ίντα το θες το κινητό αφού δεν το σηκώνεις; Μπας και του έχεις δόνηση και πουθενά το χώνεις;
- Ανάθεμά τη τη ρακή ίντα 'ναι αυτό που κάνει, κι όταν την πίνω γίνεται το πάτωμα ταβάνι.

- Καλιά 'ναι να σου παίξουνε με το πιστόλι δέκα. Παρά να πας να παντρευτείς μία γλωσσού γυναίκα.


- Ήθελα να 'μουνα χοχλιός, να 'ρθω στη γειτονιά σου. Να γράφω με το σάλιο μου στις πέτρες τ' όνομά σου.


- Την πεθερά μου θέλω να δω, στα χασαπιά σφαγμένη. Με το κιλό να την πουλούν, κανείς να μην την παίρνει.


- Εξήντα μήνες σ' αγαπώ, σύνολο πέντε χρόνια. Και λεμονιές να φύτευα θα έκοβα λεμόνια.


- Τέτοια ντροπή δεν την μπορώ και την καρδιά μου καίει. Με τι ψυχή με άφησες, για έναν Εγγλέζο γκέι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου