Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Αρχαιοελληνικές βρισιές


 Το παρακάτω μου το έστειλε η Εύα και απευθύνεται σε όσους έχουν την κακή συνήθεια να βρίζουν, και αδυνατούν να την καταπολεμήσουν. 
Ας προσπαθήσουν τουλάχιστον να χρησιμοποιούν την αρχαία Ελληνική γλώσσα για..... να είναι λιγότερο χυδαίοι.....


Λάβε κίναιδε   =   Πάρ' τα πούστη
Όδευε εις συνουσίαν    =    Άντε γα...σου
Αφόδευε εντός   =   Χέσε μέσα
Λάβε τους όρχεις ημών    =   Πάρ' τα @ρχίδια  μας
Εσύ εστί για τον πέο   =   Είσαι για τον πούτσο
Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου   =   Θα μου κλάσεις τα @ρχίδια!
Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου   = Και με τρώγαν τα @ρχίδια μου!
Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου   =   Γ@μώ το μουνί  της μάνας σου

Θ
α σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλαιό ομοφυλόφιλε  =  Θα σου γ@μήσω το σπίτι παλιοπούστη!!!
Έξω κίναιδε εκ της οικίας  =  Oξω πούστη  απ'την παράγκα (πρόχειρη κατοικία)
Της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμ
α  =  Της πουτάνας  το κάγκελο!!!
Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους
Λάβε πέντε, ω αυνανιστά    (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της
μίας χειρός)  =  Πάρε πέντε, ρε μαλάκα! (μαζί με φάσκελο)
Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου  =  Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα!
Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις  =  Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι
Μη μου τους όρχεις τάρατε
   =   Μη μου πρήζετε τα αρχίδια
Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα = Πάρ' τα μωρή άρρωστη
Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης αυνάν  =  Χοντρομαλάκας
Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο   =   Χαιρέτα μας τον πλάτανο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου