Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Αρχαιοελληνικές.......βρισιές!!!

Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα = Πάρ’ τα μωρή άρρωστη


Λαβε τους όρχεις ημών = Πάρ’ τα αρχίδι@ μας

Αφόδευε εντός = Χέσε μέσα

Λάβε κίναιδε = Πάρ’ τα πούστη

Ύπαγε γαμηθείναι = Άντε γ@μίσου

Όδευε εις συνουσίαν = Άντε γ@μίσου

Εσύ εστί για τον πέο = Είσαι για τον πούτσο.

Λάβε έναν αυνανιστήν = Πάρε ένα μ@λάκα!

Κάμνω σε τι, μήτηρ; = Τι σου κάνω μάνα μου;

Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει = Χέσε ψηλά κι αγνάντευε

Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα @ρχίδια!

Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα @ρχιδι@ μου!

Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους

Λάβε πέντε, ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός) = Πάρε πέντε, ρε μ…..! (μαζί με φάσκελο)

Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου = Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα!

Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις = Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι

Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο = Χαιρέτα μας τον πλάτανο

Έξω κύον εκ τας οικίας = Έξω π….. απ’την παράγκα (πρόχειρη κατοικία)

Μη μου τους όρχεις τάρατε = Μη μου πρήζετε τα α…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου