Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Γιατί δεν κάνουν ποτέ γυναίκες αρχηγούς διαστημικών αποστολών?

-Χιούστον, έχουμε πρόβλημα!
-Τι πρόβλημα;


-Α, δεν ξέρεις;
-Όχι, τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε;

-Τίποτα, άστο...
-Πως τίποτα; Είπατε ότι έχετε πρόβλημα!

-Άστο σου λέω, τίποτα...
-Προσπαθώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα!

-Θα έπρεπε το έχεις καταλάβει, αλλά άμα είναι κανείς αναίσθητος τι περιμένεις;...
-Θα μου πεις ποιό είναι το πρόβλημα;;;!!! Μην παίζεις με αυτά!!!

-Να σου πω... άμα έχεις νεύρα δεν φταίω εγώ! Κανονικά εγώ θα έπρεπε να είμαι νευριασμένη...
-Για τελευταία φορά… έχετε ή δεν έχετε πρόβλημα;;;!!!!

-Όχι!
-Οk λοιπόν… οk... δεν εχετε πρόβλημα... αν παρουσιαστεί κάτι να με ενημερώσετε...

-Α, έτσι;;; Πετάμε ένα "αν παρουσιαστεί κάτι" και την κάνουμε; Δεν σε νοιάζει;;!!
-ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;;;;!!!! ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΙΟ;;;;!!!!!

-... (αρχίζει να κλαίει)....μην μου φωνάζεις σε παρακαλώ... τα δίνω όλα εδω πάνω και περιμένω λίγη κατανόηση.... αυτό μόνο.... λίγη κατανόηση...
-…ok...ok... καταλαβαίνω....είσαι στρεσαρισμένη για κάποιο λόγο, ζητώ συγνώμη... πάμε πάλι ήρεμα...έχετε λοιπόν κάποιο πρόβλημα στην αποστολή;

- ................
-…σε παρακαλώ απάντησε μου... αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα;

-...να σου πω.... με κούρασε αυτή η συζήτηση... δεν βγάζει πουθενά και με έχει πιάσει και τρομερός πονοκέφαλος... γεια σου!
-….ναι;

- ................
-...λαμβάνεις;;;; ναι;;;;;;

- .................

[τέλος επικοινωνίας]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου