Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Γιατί θα ψηφίσω πάλι ΣΥνασπισμό ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς

Γιατί θα ψηφίσω πάλι ΣΥνασπισμό ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς (ελληνικά, italiano, english)

Δεν είμαι αριστερός πριν από Άνθρωπος. Όπως πολλοί συνάνθρωποι μου έτσι και εγώ ξεκίνησα να ασχολούμαι με την πολιτική όταν συνειδητοποίησα έμπρακτα μέσα από την κρίση ότι η δημοκρατία θέλει ενεργούς, δίκαιους και πνευματικά παιδεμένους πολίτες. 


Θέλω να είμαι εγώ πολίτης μιας ριζοσπαστικής δημοκρατικής κοινωνίας. Θέλω εγώ δικαιοσύνη για όλους. Θέλω εγώ ισονομία. Θέλω η Δικαιοσύνη να εξαγνίσει επιτέλους ολόκληρο τον ελληνικό λαό από την λαμογιά. 

Θέλω οι εγκληματίες και οι απατεώνες που μας κυβερνούν να πάνε φυλακή. Θέλω ο κάθε πολίτης να εξελιχθεί σε πιο τίμιο πολιτικό ον και κατά συνέπεια να εκλέγει και πολιτικούς τίμιους και άριστους.

Θέλω ριζοσπαστικές αλλαγές στην παιδεία. Θέλω σχολεία που να προάγουν την αλληλεγγύη των ανθρώπων μέσα από την σωστή κοινωνικοποίηση και συμπεριφορά. Θέλω σχολεία χωρίς βαθμούς και ανταγωνισμό, σχολεία που να δίνουν χρήσιμες γνώσεις και εμπειρίες στα παιδιά.

Θέλω ριζοσπαστικές αλλαγές για μια βιώσιμη εξέλιξη. Θέλω αξιοπρεπή διαβίωση για όλους τους ανθρώπους. Θέλω εργασία για όλους. Θέλω σεβασμό σε συλλογικό επίπεδο. Θέλω αξιοπρεπή περίθαλψη για όλους. Θέλω σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή. Θέλω σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα.

Θέλω σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον. Θέλω ανανεώσιμες πήγες ενέργειας. Θέλω βιώσιμη εξέλιξη! Θέλω βιώσιμη πορεία! Θέλω αλλαγή ολοκληρωτική. Θέλω την βουλή πάντα ανοιχτή για το κάθε πολίτη.

Θέλω αμεσότερη δημοκρατία. Θέλω τον πρωθυπουργό από ένα δημόσιο σχολείο μιας λαϊκής συνοικίας. Θέλω ανθρώπους υποδειγματικούς με αίσθηση ευθύνης και όχι επιθυμία εξουσίας, ανθρώπους που σέβονται κάθε πολίτη και είναι υπέρ του 99% του πληθυσμού. Θέλω υπουργούς και βουλευτές που κάνουν όντως πράξη αυτά που λένε προεκλογικά. Θέλω να σταματήσουν να μας κοροϊδεύουν με “θα, θα, θα...”. Θέλω να σταματήσουν να μας δουλοποιούν μέσα από εικονικές δημοκρατίες και φασιστικά νομοθετικά διατάγματα.

Θέλω την αξιοπρέπεια στην ζωή. Θέλω την αξιοπρέπεια στην εργασία. Θέλω εργασία λιγότερο από 40 ώρες την εβδομάδα με αξιοπρεπή αμοιβή. Θέλω αλλαγή στην Ελλάδα. Θέλω την αλλαγή στην Ευρώπη που η Ελλάδα μπορεί να καταφέρει. Θέλω να βρίσκεται η ανθρωπιά πάνω από τα οικονομικά. Θέλω να βρίσκεται η ειρήνη πάνω από τα συμφέροντα. Θέλω η Ευρώπη να ξαναγίνει πρωτότυπο πολιτισμού. Θέλω τα παιδιά να έχουν ένα μέλλον μακρυά από τις τωρινές καταστρεπτικές εξουσίες.

Θέλω ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. να κάνει αλήθεια το πρόγραμμα του. Θέλω αυτή η αλήθεια να τον κάνει κίνημα. Θέλω εγώ την αλληλεγγύη και την ανθρωπιά ψηλά μέσα στην Ευρώπη. Θέλω εγώ καινοτομία. Θέλω εγώ πρωτοπορία. Θέλω εγώ ελευθερία. Η αλλαγή θέλει χρόνο οπότε ας ξεκινήσουμε την αλλαγή τώρα. Στις ευρωεκλογές και στις εκλογές θέλω να βιώσουμε όλοι μια νέα αρχή. 

Πηγή: Γιατί θα ψηφίσω πάλι ΣΥνασπισμό ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς (ελληνικά, italiano, english) - RAMNOUSIA 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου