Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

.....Ετσι σκόρπια

-Πήρα από το ebay μια Μηχανή του Χρόνου. Ήρθε ένα άδειο κουτί. Παίρνω τηλέφωνο, λέω πού είναι η μηχανή; Α, μου λένε, η μηχανή; Του χρόνου.

-Η ζωή της Χιονάτης μέχρι να γνωρίσει το πριγκιπόπουλο ήταν πολύ βαρετή. Όλη μέρα μαμ, κακά .......και νάνοι.

-Η δουλειά μου έχει πολύ άγχος. Κάθε μέρα σκάει κάτι. Ευτυχώς, δεν είμαι πυροτεχνουργός. 

-Όταν έχεις εξετάσεις στη σχολή των σεφ πρέπει οπωσδήποτε να ξέρεις απ' έξω τις σάλτσες. Γιατί είναι σος. 
 -Υποθέτω ότι από τους Standard & Poor's με την Ελλάδα ασχολείται ο δεύτερος. 

-Μερικές φορές νιώθω περικυκλωμένος από βλήτα που δεν μπορώ να τα ξεπεράσω. Ανυπέρβλητα.

-Είχα ένα φίλο που έβγαλε τον ώμο του στην ελληνορωμαϊκή. Σε λαβή. Που λένε και οι Γάλλοι. 

-Ξέρεις κανένα καλό σουηδικό συγκρότημα;  Ά, μπα... 

-Τα δύο μεγαλύτερα προσόντα μου είναι η μνήμη μου και ένα άλλο που δεν θυμάμαι τώρα. 

-Είναι καλός αυτός ο γιατρός για το Αλτσχάιμερ; Πήγαινε και θα με θυμηθείς



Από την Κέλλυ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου