Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

2ο Γράμμα στον εφοριακό της .... γειτονιάς μας!!!


Μετά την πρώτη επιστολή στον "εφοριακό της γειτονιάς" μου 
(σχετικά με το πρώτο γράμμα εδώ ) υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην τον ξαναρωτήσω ποτέ τίποτε γιατί πάντα ρε γ@μότο μου κάνει την καρδία "περιβόλι".
ΑΛΛΑ δυστυχώς  άλλες οι βουλές οι δικές μου και άλλες του Γ.ρΑ.Π .
Λίγο το ότι έλειπα εκτός Ελλάδος λίγο το ότι μ' αυτούς που πλέξαμε 
ποτέ δεν είσαι σύγουρος...... κατέφιγα πάλι στην συμβουλή του.



Εφοριακέ της γειτονίας μου σε χαιρετώ
Ελπίζω να είστε όλοι καλά. 
Ηρθα εχθές το βράδυ (πρέπει να βρεθούμε να σου πω πως πέρασα......)
ΚΑΙ
σήμερα το πρωί με θυμίθικε ο υπουργός οικονομικών της Σοσιαλιστικής κυβέρνησης που έχουμε την τύχη να μας κυβερνά . 


Χρειάζομαι λοιπόν ξανά την "πολύτιμη" βοήθειά σου !!!!


Θέλω να μου πεις  το κλήμα που υπάρχει σχετικά με την έκτακτη εισφορά.


Ανταποκρίνεται ο κόσμος? Πληρώνει?
Κάτι άκουσα για μαζική άρνηση πληρωμής .......


Τι λες να πληρώσω η να τους γράψω στα παλαιά μου υποδήματα?


Σε χαιρετώ
Ο διακορευμένος φορολογούμενος της γειτονιά σου 


Και η απάντηση.......
Αγαπητέ Φορολογούμενε σε χαιρετώ,

Παραβλέποντας τα αρνητικά σχόλια για το άμεσο της ανταπόκρισης στο μύνημα σου, έρχομαι να απαντήσω στα καυτά ερωτήματα που έθεσες.

Η λύση στο πρόβλημα σου απαιτεί την προμήθεια των παρακάτω υλικών.
1. Σακούλα
2. Φτυάρι
3. Μολύβι και χαρτί
4. Ψαλίδι
5. Τάλκ

Ενέργειες:
1. Βάζουμε οτι χρήματα έχουμε σε μιά σακούλα και την κλείνουμε υδατοστεγώς.
2. Νύχτα χωρίς φεγγάρι σκάβουμε και θάβουμε τη σακούλα.
3. Σχεδιάζουμε χάρτη του σημείου που θάψαμε τη σακούλα, τον οποίο κρύβουμε επιμελώς.
4. Κόβουμε το εσωτερικό απο τις τσέπες στα πανελόνια μας.
5. Επαλείφουμε επαρκώς τα γεννητικά μας όργανα με τάλκ.

Επεξηγήσεις:
Επειδή δεν θα βρούν τα χρήματα που έχεις θάψει, η επόμενη εισπρακτική ενέργεια θα είναι να βάλουν το χέρι στη τσέπη σου. Εχοντας κόψει τη τσέπη το μόνο που θα βρούνε να πιάσουν θα είναι τα @ρχίδια σου. 
Λόγω του ότι όλες οι κρατικές ενέργειες για την είσπραξη των χρεών χαρακτηρίζονται από άστοχες έως άτσαλες, η χρήση του τάλκ θα σε προστατέψει από πιθανούς τραυματισμούς.
Τέλος αν βρείς όλη την διαδικασία είσπραξης "διασκεδαστική" πές τους ότι έχεις και άλλη τσέπη.

Ελπίζοντας να σε βοήθησα,

Ο Εφοριακός της γειτονιάς σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου