Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Το πορτρέτο ενός Φλώρου!

Ε, ναι, λοιπόν, παίδες, υπάρχει ελπίδα για όλους τελικά: ο συμμαθητής μου στον παιδικό σταθμό και εν συνεχεία στο Μωραΐτη, Φλώρος βρήκε γκόμενα να τον παντρευτεί!!! Κουτσοί και στραβοί αναθαρρήστε, κοντοί και κομπλεξικοί μην αγχώνεστε. Θα ρθει άσπρη μέρα και για σας αφού ήρθε για το Φλώρο. Θα γίνω σαφής για να μη νομίζετε πως είμαι υπερβολική:

Περιγραφή του Φλώρου την πρώτη μέρα στον παιδικό σταθμό: 
Μαλλί καστανό, κατσαρό, φουντωτό, φάτσα αόρατη από τη μύξα και κλάμα, χέρι ιδρωμένο κολλημένο στο χέρι της μάνας του (ξανθιά βουρλώδης σύζυγος Ιατροφακέλλογλου, επιρρεπής στα συνέδρια στην Μαγιόρκα πληρωμένα από φαρμακευτικές εταιρείες). 

Περιγραφή Φλώρου στο γυμνάσιο: 
μαλλί κοντό καστανό κολλημένο στο κρανίο με τόνους τζελ. Φάτσα αόρατη από σπυριά-πάρτυ- στρεπτόκοκκου, χέρι κολλημένο στη μανούλα σταθερά. 

Περιγραφή Φλώρου στο Λύκειο: 
μαλλί καστανό ξυρισμένο γουλί (wild thing, you make my heart swing!!!), φάτσα αόρατη από σημάδια στρεπτόκοκκου, χέρι κολλημένο στο πουλί του!

Εγώ η alternative princess, όπως αντιλαμβάνεστε, είχα φροντίσει από 5 ετών να μη διαρρεύσει ότι οι γονείς μας ήταν φίλοι. Με σέρνανε βέβαια στα άθλια πάρτι του μέχρι την ηλικία των 8 περίπου ετών όταν μου ρθε πια να ξεράσω από τους κλόουν, τους καραγκιοζοπαίχτες (!) και τους μεσόκοπους DJs στους οποίους το φλωρόσπιτο ανέθετε να μας διασκεδάσουν. Σημειωτέον ότι οι καλεσμένοι ήταν όλοι παιδιά γονέων ιατροφακέλλογλου- κανένας συμμαθητής δεν ερχόταν. (Όσοι δεν γνωρίζουν πρέπει να ενημερωθούν σ΄αυτό το σημείο πως οι γονείς ιατροφακέλλογλου είναι ένα παρεάκι που συνευρίσκεται Πάσχα, Χριστούγεννα, καλοκαίρια και ενδιάμεσα στα ίδια πληρωμένα συνέδρια σε εξωτικές τοποθεσίες και μασαμπουκιάζουν τζάμπα εις βάρος των κορόιδων που πίνουμε τα φάρμακα που μας γράφουν ώστε αυτοί να ταξιδεύουν for free. Οπότε τρώγε τρώγε τζάμπα, κάνουν ένα κάποιο bonding και αναγκάζουν τα φλωρόπαιδά τους να κάνουν παρέα μεταξύ τους αφού κατά πάσα πιθανότητα κανένας άλλος δεν κάνει παρέα μαζί τους...) 

Στα 9α γενέθλιά του σήκωσα τη σημαία της επανάστασης και δήλωσα ευθαρσώς στη μάνα(τζερ) ότι ο Φλώρος πέθανε για μένα. Ήμουν εντελώς αποφασισμένη παίδες διότι αν δεν πέθαινε αυτός, θα πέθαινα εγώ από επιπλοκές του χρονίου και κολλητικού νοσήματος του ανθρωποδιώχτη από τον οποίο έπασχε. Ο Φλώρος όταν κατάλαβε ότι δεν πήγα στο πάρτι του το απέδωσε στον αθεράπευτο έρωτα που ένιωθα γι αυτόν (σας είπα, είναι ηλίθιος ο άνθρωπος!!!) βάσει ενός σκεπτικού που είναι πολύ περίπλοκο να σας αναλύσω. Άρχισε λοιπόν να μου κάνει κάτι άκυρες πεφτουλιές μπροστά σε όλο το σχολείο (γιατί πάντα ήθελε και τη βοήθεια του κοινού). Όταν το παραχόντρυνε τον τράβηξα στις τουαλέτες, έβγαλα ένα νυχοκόπτη και τον απείλησα ότι θα του χαράξω τη μούρη έτσι και μου ξαναμιλήσει ενώπιον κόσμου. Ξέρετε τι κατάλαβε ο Φλώρος; Ότι ντρέπομαι να δείχνω πόοοοοσο τον γουστάρω (γιατί είναι γνωστό τι ντροπαλό κοριτσάκι είμαι εγώ! Το ξαναλέω: ΗΛΙΘΙΟΣ!)

Μια μέρα στην Τρίτη Λυκείου με είδε να φασώνομαι μετά το πανηγύρι με τον Θάνο τον ψηλό τον κούκλο. Τι κατάλαβε; Ότι προσπαθώ να τον κάνω να ζηλέψει (να το ξαναπώ; ΗΛΙΘΙΟΣ!)

Ε, μετά πήγε στην Αμερική να σπουδάσει ιατρο(φακέλλογλου φυσικά) και ανάσανα παίδες. Όχι όμως. Η αμείλικτη μοίρα αποφάσισε να με εκδικηθεί για όλες τις πίκρες που το κέρασα και έριξε το αηδιαστικό αυτό αγόρι ως βόμβα στα χέρια της μάνα(τζερ) τη στιγμή ακριβώς που η ζωή μου ως εναλλακτική princess είχε πάρει την (πολύ) κάτω βόλτα...
-Λοιπόν τι θα βάλεις στο γάμο του παιδιού; Με συνέφερε από το φλας μπάκ η μάνα(τζερ)
-Τίποτα. Δεν θα πάω. Είμαι κατά του γάμου, είπα με αποφασιστικότητα εγώ.
-Κι εγώ είμαι κατά της εφορίας. Αλλά την πληρώνω, έκραξε η μητέρα-δράκαινα. Θα πας και θα πεις κι ένα τραγούδι! Αλλιώς θα λένε πως είσαι κομπλεξική και ζήλεψες.

Μου ρθε ντοβρουτζάς παίδες! «Να ζηλέψω εγώ;;;!!!» ούρλιαξα τόσο κοντά στο αυτί της που κόντεψα να καταπιώ το σκουλαρίκι του Λαλαούνη. «Ποιόν;;; Τον ΦΛΩΡΟΟΟΟΟ;;;;»

Ηθικό Δίδαγμα παίδες: 
μη φτύνετε πολύ χοντρά κανέναν γιατί το (χάρμα) κάρμα θα σας επιστρέψει μια τιτανοτεράστια ροχάλα τη στιγμή ακριβώς που προσπαθείτε να σκουπίσετε από τα μούτρα σας μία άλλη...


 του κοριτσιού του διπλανού portal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου