Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Ανέκδοτα

Το παραμύθι


Ο μικρός δεν μπορούσε να κοιμηθεί μέχρι αργά την νύχτα. 
Η μαμά του προσπαθεί να το ηρεμήσει. 

- Σώπα παιδάκι μου, όπου να'ναι θα 'ρθει ο μπαμπάς και θα μας πει ένα παραμύθι.
 
- Τι παραμύθι μαμά; 




- Πού ήταν μέχρι αυτή την ώρα...





Πλαστική στο στήθος


- Σκέφτομαι να κάνω πλαστική για να μεγαλώσω το στήθος μου, 
λέει η κυρία στο σύζυγό της. 

- Μα, αγάπη μου, γιατί να χαλάμε λεφτά; 

Απλώς τρίψε λίγο χαρτί υγείας ανάμεσα στο στήθος σου…

- Πλάκα μου κάνεις; 

Πώς θα μεγαλώσουν τα στήθη μου αν τρίψω χαρτί υγείας ανάμεσά τους;




- Δεν έχω ιδέα. Με τον κώλο σου πάντως έπιασε…





Τρεις φορές την εβδομάδα...


Πάει μια λεσβία στο γυναικολόγο. 
Την εξετάζει εκείνος και μετά από λίγο της δίνει συγχαρητήρια:

- Κυρία μου, δεν ξέρω τι να πω. 

Είκοσι χρόνια είμαι γιατρός και αυτός είναι ο πιο καθαρός κόλπος που έχω δει.

Αλήθεια, πως τα καταφέρνετε;

- Φέρνω γυναίκα τρεις φορές την εβδομάδα…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου