Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Τί δεν πρέπει να πείτε κατά τη διάρκεια του σεξ... (2)

. Μήπως ξέχασα το σίδερο στην πρίζα; 
. Δεν πειράζει αγάπη μου, μπορώ να φανταστώ πως είναι μεγαλύτερο. 
. Γιατί δεν μπορείς ποτέ να ξυρίσεις τα πόδια σου; 
. Ω, Λίζα, Λίζα...ε, εννοούσα Κατερίνα... 
. Πειράζει να μην σε ξαναδώ ποτέ; 
. Κάτσε μισό λεπτό, η κλήρωση του λόττο. 
. Βαριέμαι, πες κανένα νέο. 
. Πόσα σου χρωστάω; 
. Καλά το φαντάστηκα. Σιλικόνη! 
. Πως γίνεται και οι δύο να έχουμε αντρικό μόριο;
. Σου είπα ότι έχω Aids; 
. Πάρε τη γλώσσα σου από εκεί. 
. Κάνε ααααααα. 
. Κάνε οοοοοοοοοο. 
. Ο πισινός σου έχει τρίχες!
. Απλά χρησιμοποίησε τα δάκτυλα, είναι μεγαλύτερα. 
. Πρέπει να μας παρακολουθεί και η οικογένεια σου; 
. Θα δοκιμάσουμε πάλι μετά, όταν θα μπορείς να με ικανοποιήσεις κι εσύ. 
. Είσαι η πιο ενδιαφέρουσα γνωριμία μου, μετά τη Bi bi bo. 
. Φύγε από πάνω μου, θα το κάνω μόνη μου!!! 
. Έχεις ένα φακό; Μου φαίνεται πως έχασα τη βέρα μου εκεί μέσα. 
. Μπορείς να μου κρατάς λίγο το σάντουιτς; 
. Είσαι τόσο απαλή όσο ένα πρόβατο, από μέσα κι απ' έξω. 
. Ο μόνος λόγος που το κάνω αυτό είναι επειδή είμαι μεθυσμένος. 
. Σταμάτα να κουνίεσαι πέρα δώθε, ζαλίζομαι. 
. Η μητέρα μου μου το έδειξε αυτό... 
. Μπορώ να ρωτήσω γιατί αιμορραγείς; 
. Και από εδώ το κατοικίδιο χάμστερ μου, ο pinky. 
. Μπορούμε να αφήσουμε ανοιχτό το φως; Χάνω το σημάδι. 
. Αν δεν μπορείς να το κάνεις, θα βρω κάποιον άλλο που μπορεί! 
. Είχα να κάνω τόσο σεξ από τότε που ήμουν πόρνη. 
. Σου πάνε τα δερμάτινα. 
. Ευχαριστιόμουν πιο πολύ το σεξ όταν ήμουν γυναίκα... 
. Πειράζει να πω στους φίλους μου γι' αυτό; 
. Επειδή τελείωσε η βαζελίνη, να βάλω μαγιονέζα; 
. Βιάσου, άργησα σε ένα ραντεβού. 
. Τί να το κάνω; Α, εγώ είμαι χορτοφάγος. 
. Μου τελείωσαν τα προφυλακτικά, μπορώ να χρησιμοποιήσω μια κάλτσα; 
. Δεν σηκώνεται άλλο; 
. Δεν χωράει!!! 
. Ω, ρε γαμώτο, με περιμένει η γυναίκα μου! 
. Τί είναι αυτό;;;
. Πιο μικρό είναι από του Μήτσου! 
. (Χτυπάει το τηλέφωνο) Έλα αγάπη μου! 
. Σόρυ, σε χτύπησα; 
. Είμαι κατά των προγαμιαίων σχέσεων. 
. Η αδερφή σου τι κάνει; 
. Είχες μια φίλη, δεν είχες; 
. Τί πως έμαθα; Εβλεπα τα σκυλιά στην πλατεία... 
. Τι είναι αυτό το άσπρο; Άρρωστος είσαι; 
. Ποιό είναι το e-mail σου; 
. Πότε είναι τα γενέθλιά σου;
. Χέζομαι!
. Αύριο ξυπνάω νωρίς!
. Αύριο έχω πολλή δουλειά!
. Έχω ξεμείνει από φράγκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου