Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Τί δεν πρέπει να πείτε κατά τη διάρκεια του σεξ...

1. Είναι μέσα; 
2. Αυτό είναι, το πέτυχα; 
3. Θα πρέπει να αστειεύεσαι! 
4. (Το τηλέφωνο χτυπά) Ναι; Τίποτα ιδιαίτερο. Εσύ; 
5. Πρέπει να πληρώσω γι' αυτό; 
6. Πρέπει και να σου τηλεφωνήσω αύριο; 
7. Ω, μαμά, μαμά! 
8. Ω, μπαμπά, μπαμπά! 
9. Είσαι πιο ωραία στο σκοτάδι 
10. Αυτό είναι πολύ καλύτερο από ό,τι με το προηγούμενο μου αγόρι/κορίτσι! 
11. Εγώ νόμιζα πως αυτό πάει στην άλλη τρύπα... 
12. Μην το πεις στη γυναίκα/άντρα μου. 
13. Φοράς το ίδιο σουτιέν με τη μητέρα μου! 
14. Χάλια. 
15. Μπορείς να τελειώσεις τώρα;
16. Ελπίζω να μην περιμένεις αύξηση γι 'αυτό. 
17. Και τώρα πρέπει να παντρευτούμε. 
18. Βιάσου, ξεκινάει ο αγώνας. 
19. Πεινάω. 
20. Διψάω. 
21. Ζζζζζζζζζζζζζζζζ. 
22. Προσπαθείς να είσαι αστείος; 
23. Μπορείς να με πας σπίτι μου μετά από αυτό; 
24. Είναι αληθινά αυτά; 
25. Αυτή η μυρωδιά έρχεται από εσένα; 26. Το έχεις κάνει αυτό ξανά; 27. Η μητέρα σου είναι συμπαθητική.28. Ποιό είναι το όνομα σου είπαμε; 29. Ουάου!!! Δεν τα έχω ξαναδεί αυτά. 
30. Πρέπει να είμαι εδώ το πρωί; 
31. Μοιάζεις τόσο πολύ στην αδερφή σου... 
32. Σου έχει μιλήσει κανείς για το rexona;  
33. Μα μόλις άρχισες!!! 
34. Μην το πιάνεις αυτό!!! 
35. Νομίζω πως ο πατέρας μου κρυφάκουει στην πόρτα. 
36. Πάρε το χέρι σου έξω από εκεί!!! 
37. Νομίζω πως το προφυλακτικό έσπασε 10 λεπτά πιο πριν. 
38. Από εδώ και πέρα τα ξέρεις, συνέχισε μόνη σου 
39. Κάλυψε με, μπαίνω μεσα!!!  
40. Θεέ μου, αυτό θα πει μικρό!!!
41. Τί στάση 69 δηλαδή; Μόνο το 420 για Πειραιά περνά από εδώ. 
42. Μισό λεπτό να αλλάξω κανάλι... 
43. Ελπίζω να μην σε πειράζει να μην βγάλω τις μπότες μου. 
44. Μπορείς να μου δανείσεις 30 Ευρώ; 
45. Αχά καλό εεεεεεε;!!!  
46. Τί στο καλό ήταν αυτός ο ήχος; 
47. Συγγνώμη, δεν άκουγα. 
48. Συνέχισε λίγο μόνη σου κι έρχομαι. 
49. Τι; Α, ναι. Κι εγώ σ 'αγαπώ. Άσε με να συγκεντρωθώ τώρα!!! 
50. Κατουριέμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου