1.) Πάντα υπάρχει μια εταιρία..
2.)Πάντα υπάρχει ένας αστείος καφετζής.
3.)Ένας διάλογος όσο απλός κι αν είναι ποτέ δεν γίνεται να τελειώσει σε δύο απλές σειρές όπως π.χ
-Τι κάνεις Fernando?
-Καλά είμαι......
Πρέπει να τραβήξει τόσο πολύ που να αρχίσει να σε νευριάζει όπως π.χ
-Fernando?
-Ναι..
-Εσύ είσαι?
-Ναι , εγώ είμαι ....
-Τι κάνεις , καλά είσαι ?
-Ναι... Ναι μια χαρά είμαι . Αν αυτό ρωτάς .
- Κάτσε. Κάτσε , τι εννοείς αν αυτό ρωτάω .Φυσικά και ρωτάω αυτό,ρωτάω αν είσαι καλά... κλπ , κλπ.
4.)Όταν είσαι σπίτι σου, φοράς τα καλά σου και όχι κάτι πιο casual.
5.) Όταν έρχεται κάποιος σπίτι σου να συζητήσετε, ποτέ δεν κάθεστε κάπου, παρά πηγαίνετε στο σαλόνι και αρχίζετε την συζήτηση όρθιοι..
6.) Όταν ανοίγεις την τηλεόραση να δεις τις ειδήσεις, βλέπεις απευθείας αυτό που θες και αφού τελειώσει, κλείνεις την τηλεόραση, και κάθεσαι μετά και σκέφτεσαι φωναχτά. (Δηλαδή LOL ποιος βλέπει αυτό που θέλει στην τηλεόραση και μετά την κλείνει?)
7.) Υπάρχει πάντα μια τύπισσα που την έχει περάσει ένα "χέρι" όλη η σειρά...
8.) Υπάρχει πάντα μια Μαρία. (Της γειτονιάς,άσχημη,της αγάπης κτλπ.)
9.) Πάντα κάποιος θα πάθει αμνησία.
10.) Η αγκαλιά είναι η τέλεια ευκαιρία για να δείξει κάποιος τον πραγματικό του εαυτό. Πάντοτε ο ένας από τους δύο που αγκαλιάζονται αλλάζει απότομα ύφος σε μοχθηρό ή μίζερο.
11.) Ο τυπικός μεσοαστός μένει σε ένα τεράστιο σπίτι για το οποίο όλοι έχουμε απορία που βρήκε τα λεφτά και το αγόρασε.
12.) Ακόμα κι αν είναι άνεργος με οικονομικά προβλήματα μένει πάντα σε ακριβή περιοχή και γεμάτο με ολοκαίνουργια μοντέρνα έπιπλα.
13.) Στις Μεξικανικές σαπουνόπερες πάντα η καλή πρωταγωνίστρια είναι παρθένα και μόνο όταν παντρευτεί τον ωραίο πρωταγωνιστή θα το κάνει και σίγουρα θα μείνει με τη μια έγκυος,ενώ όταν το ανακοινώνει στην οικογένεια της όλοι χαίρονται κλπ. μέχρι τη στιγμή που θα γεννήσει, αφού θα της το πάρουνε, κλέψουνε κλπ. και μετά θα αρχίσουν το κυνήγι του θησαυρού!
14.) 1os Θεμελιώδης Νόμος: Πηδάς κάποια? Είναι η αδερφή σου.
15.) Στο τέλος της σειράς έχουν γίνει τόσες αιμομιξίες που πλέον όλοι είναι σόι.
16.) Η νεκρανάσταση είναι καθημερινό φαινόμενο και δεν ταράζει κανέναν.
17.) Οι συζητήσεις τελειώνουν συχνά με τόσο περίεργο τρόπο, που αν δεν άλλαζε το πλάνο, δε θα υπήρχε αντικειμενικά κάτι να γίνει που να ακολουθεί τα θεμελιώδη έστω πρότυπα συμπεριφοράς. Αλλά ευτυχώς αλλάζει το πλάνο και δε μαθαίνουμε τι έγινε στη συνέχεια της σκηνής.
Αλλα ευτυχώς αλλάζει το πλάνο και δεν μαθαίνουμε τι έγινε στη συνέχεια της σκηνής!
18.) Στα meetings, ο CEO δεν σε ρωτάει για τη δουλειά..(Βλέπε Ν 1.)
Δουλειά του είναι να σερβίρει whiskey το middle management που συζητάει για γκόμενες
19.) Παντοτε όταν μια οικογένεια κάνει γλέντι, το τηλέφωνο/κουδούνι θα χτυπήσει για να έρθει κάποιος να μεταφέρει κακά μαντάτα.
20.) Της εν λόγω οικογένειας θα της συμβούν όλα τα κακά του κόσμου, βιασμός, δολοφονία, ναρκωτικά λες και τους έχει κάνει ποδαρικό ο Μητσοτάκης.
21.) Υπάρχει πάντα ένας ρόλος "αγίας" γυναίκας, που καταπίνει της απιστίες του συζύγου της, του συγχωρεί παραστρατήματα και απάνθρωπες συμπεριφορές και μονίμως κλαίει σαν την Βροχοπούλου.:P
22.) Κανείς δεν δουλεύει, όλοι κάθονται και ξύνονται.
23.) Ποτέ δεν πάνε στην αστυνομία, γιατί είναι σοφότερο να εξιχνιάσεις μια δολοφονία, έναν βιασμό μόνος σου.
24.) Συνώνυμα του φτωχού είναι το χαζός και το άξεστος.
25.) Οι πρωταγωνιστές γεννοβολάνε ακατάπαυτα, αλλά στο τέλος μένουν με ένα παιδί. Διότι είτε τα παιδιά τους χάνονται, λες και είναι καρφίτσες είτε πεθαίνουν από μια σπάνια αρρώστια , που σε 6 δις ανθρώπους θα τύχει σε εκείνους.
2.)Πάντα υπάρχει ένας αστείος καφετζής.
3.)Ένας διάλογος όσο απλός κι αν είναι ποτέ δεν γίνεται να τελειώσει σε δύο απλές σειρές όπως π.χ
-Τι κάνεις Fernando?
-Καλά είμαι......
Πρέπει να τραβήξει τόσο πολύ που να αρχίσει να σε νευριάζει όπως π.χ
-Fernando?
-Ναι..
-Εσύ είσαι?
-Ναι , εγώ είμαι ....
-Τι κάνεις , καλά είσαι ?
-Ναι... Ναι μια χαρά είμαι . Αν αυτό ρωτάς .
- Κάτσε. Κάτσε , τι εννοείς αν αυτό ρωτάω .Φυσικά και ρωτάω αυτό,ρωτάω αν είσαι καλά... κλπ , κλπ.
4.)Όταν είσαι σπίτι σου, φοράς τα καλά σου και όχι κάτι πιο casual.
5.) Όταν έρχεται κάποιος σπίτι σου να συζητήσετε, ποτέ δεν κάθεστε κάπου, παρά πηγαίνετε στο σαλόνι και αρχίζετε την συζήτηση όρθιοι..
6.) Όταν ανοίγεις την τηλεόραση να δεις τις ειδήσεις, βλέπεις απευθείας αυτό που θες και αφού τελειώσει, κλείνεις την τηλεόραση, και κάθεσαι μετά και σκέφτεσαι φωναχτά. (Δηλαδή LOL ποιος βλέπει αυτό που θέλει στην τηλεόραση και μετά την κλείνει?)
7.) Υπάρχει πάντα μια τύπισσα που την έχει περάσει ένα "χέρι" όλη η σειρά...
8.) Υπάρχει πάντα μια Μαρία. (Της γειτονιάς,άσχημη,της αγάπης κτλπ.)
9.) Πάντα κάποιος θα πάθει αμνησία.
10.) Η αγκαλιά είναι η τέλεια ευκαιρία για να δείξει κάποιος τον πραγματικό του εαυτό. Πάντοτε ο ένας από τους δύο που αγκαλιάζονται αλλάζει απότομα ύφος σε μοχθηρό ή μίζερο.
11.) Ο τυπικός μεσοαστός μένει σε ένα τεράστιο σπίτι για το οποίο όλοι έχουμε απορία που βρήκε τα λεφτά και το αγόρασε.
12.) Ακόμα κι αν είναι άνεργος με οικονομικά προβλήματα μένει πάντα σε ακριβή περιοχή και γεμάτο με ολοκαίνουργια μοντέρνα έπιπλα.
13.) Στις Μεξικανικές σαπουνόπερες πάντα η καλή πρωταγωνίστρια είναι παρθένα και μόνο όταν παντρευτεί τον ωραίο πρωταγωνιστή θα το κάνει και σίγουρα θα μείνει με τη μια έγκυος,ενώ όταν το ανακοινώνει στην οικογένεια της όλοι χαίρονται κλπ. μέχρι τη στιγμή που θα γεννήσει, αφού θα της το πάρουνε, κλέψουνε κλπ. και μετά θα αρχίσουν το κυνήγι του θησαυρού!
14.) 1os Θεμελιώδης Νόμος: Πηδάς κάποια? Είναι η αδερφή σου.
15.) Στο τέλος της σειράς έχουν γίνει τόσες αιμομιξίες που πλέον όλοι είναι σόι.
16.) Η νεκρανάσταση είναι καθημερινό φαινόμενο και δεν ταράζει κανέναν.
17.) Οι συζητήσεις τελειώνουν συχνά με τόσο περίεργο τρόπο, που αν δεν άλλαζε το πλάνο, δε θα υπήρχε αντικειμενικά κάτι να γίνει που να ακολουθεί τα θεμελιώδη έστω πρότυπα συμπεριφοράς. Αλλά ευτυχώς αλλάζει το πλάνο και δε μαθαίνουμε τι έγινε στη συνέχεια της σκηνής.
Αλλα ευτυχώς αλλάζει το πλάνο και δεν μαθαίνουμε τι έγινε στη συνέχεια της σκηνής!
18.) Στα meetings, ο CEO δεν σε ρωτάει για τη δουλειά..(Βλέπε Ν 1.)
Δουλειά του είναι να σερβίρει whiskey το middle management που συζητάει για γκόμενες
19.) Παντοτε όταν μια οικογένεια κάνει γλέντι, το τηλέφωνο/κουδούνι θα χτυπήσει για να έρθει κάποιος να μεταφέρει κακά μαντάτα.
20.) Της εν λόγω οικογένειας θα της συμβούν όλα τα κακά του κόσμου, βιασμός, δολοφονία, ναρκωτικά λες και τους έχει κάνει ποδαρικό ο Μητσοτάκης.
21.) Υπάρχει πάντα ένας ρόλος "αγίας" γυναίκας, που καταπίνει της απιστίες του συζύγου της, του συγχωρεί παραστρατήματα και απάνθρωπες συμπεριφορές και μονίμως κλαίει σαν την Βροχοπούλου.:P
22.) Κανείς δεν δουλεύει, όλοι κάθονται και ξύνονται.
23.) Ποτέ δεν πάνε στην αστυνομία, γιατί είναι σοφότερο να εξιχνιάσεις μια δολοφονία, έναν βιασμό μόνος σου.
24.) Συνώνυμα του φτωχού είναι το χαζός και το άξεστος.
25.) Οι πρωταγωνιστές γεννοβολάνε ακατάπαυτα, αλλά στο τέλος μένουν με ένα παιδί. Διότι είτε τα παιδιά τους χάνονται, λες και είναι καρφίτσες είτε πεθαίνουν από μια σπάνια αρρώστια , που σε 6 δις ανθρώπους θα τύχει σε εκείνους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου